• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

xmlui.mirage2.discovery.showAdvancedFiltersxmlui.mirage2.discovery.hideAdvancedFilters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Havayolu Sektöründe Marka Kişiliği ve Marka Denkliği Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Uygulama 

Şimşek, Hatice Hande (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The purpose of this study is to determine if there is any dimensional change regarding the brand personality and brand equity dimensions in the Turkish Aviation Sector and it is aimed to determine the effect of brand ...

Algılanan Marka Küreselliğinin Algılanan Kalite ve Marka Prestiji Üzerine Etkisi: Tüketicilerin Küresel Markalara Karşı Tutumları Üzerine Bir Çalışma 

Yıldız, Damla (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The aim of this study is to determine the effects of perceived brand globalness, perceived quality, brand prestige on consumers' attitudes towards global brands. In addition, country of origin effect on perceived quality ...

Mağaza Markalı Ürünleri Satın Alma Niyetinin Marka İsmine Verilen Önem, Algılanan Marka Benzerliği Ve Algılanan Kalite Çerçevesinde İncelenmesi 

Yıldırım, İlayda (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
The aim of the study is to examine the direct impact of perceived quality, brand dependece and perceived brand parity on the store brands’ purchase intention; and to investigate the mediation role of perceived quality in ...
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
Contact Us | Send Feedback



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

About HUAES
Open Access PolicyGuidesSubcriptionsContact

livechat

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtype

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorYıldırım, İlayda (1)Yıldız, Damla (1)Şimşek, Hatice Hande (1)Subject
Algılanan kalite (3)
Algılanan marka benzerliği (1)Algılanan marka küreselliği (1)Küresel markaya yönelik tutum (1)Marka denkliği (1)Marka farkındalığı (1)Marka ismine verilen önem (1)Marka kişiliği (1)Marka prestiji (1)Marka sadakati (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2022 (1)Has File(s)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV