Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Kültürel Miras Öğesi Olarak Karagöz’ün Dijital Oyun Tasarımı
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2023)
Cultural heritage is the sum of the various influences on an individual that, from a certain point in time, influence that person's voice, opinions, and ideas to others. Tangible culture includes artifacts, monuments, a ...
Tarihi Alanlarda Etkileşimli Bilgilendirme Tasarımı’nın Kullanıcı Deneyimine Etkisi
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2023)
Information designs used in historical areas have developed considerably thanks to today's technological possibilities and have evolved from still texts and visuals to interactive information designs. Due to the high level ...
İzometrik Mobil Oyunlarda Modüler Tasarım Yöntemleri ve Bir Uygulama Çalışması
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2023)
Throughout history, video games graphics have progressed in parallel with developing and changing technology. While the video games developed in the early seventies had a very simple structure due to the hardware features ...
Oyunlaştırma Tasarımı: Dijital Güvenlik Farkındalığı İçin Bir Uygulama Önerisi
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2023-03-01)
The aim of this study is to determine the expanding role of the designer at the point of raising awareness about digital security, which is one of the concepts of the digital age, to create a gamification design framework ...
Disney ve Miyazaki Canlandırmalarında Kullanılan Korku Göstergelerinin Biçim ve İçerik Açısından İncelenmesi
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2023-04-02)
Animation studies are very important art and design applications used in education and training processes, in cinema, in playgrounds, and in the expression of objects, phenomena, developments, life processes, etc. that ...