Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Zaman ve Algı Bağlamında Yeniden Anlamlanan İmge: Hareketli Grafikler ve Deneysel Bir Çalışma
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2021)
Visual communication thinking, along with the technical skills and intellectual evolution of humanity, redefines itself. The relationship of the moving image, which started with cinema and continues with television ...
Üç Boyutlu Animasyonun Kullanım Alanları ve Bir Tıbbi Animasyon Uygulaması
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2021)
Since the first days of its existence, human beings wanted to export what they had in their mind, their dreams or what they wanted to tell. It is possible to see this even in the cave walls since the early ages. The existence ...
Hareketli Grafiklerin Oyun Jeneriklerindeki Yeri Ve Bir Özgün Oyun Jeneriği Uygulaması
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2020)
To see title design in video games as a mere tool to introduce people participated in the production is an improper attitude. Video game title sequences have a great potential in sales strategies, as well as to draw gamers’ ...
Okul Öncesi Çocuklara Yönelik Eğitsel Animasyon Filmlerinin İncelenmesi: Güneş Sistemi Konulu İki Boyutlu Animasyon Uygulaması
(Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2021)
Preschool education aims to contribute to the cognitive, physical, social and emotional development of the child, and to positively affect his/her self improvement and future life.
Children display a curious and interested ...