Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Öğrencilerin Isı, Sıcaklık ve İç Enerji Kavramlarını Anlama Düzeyleri ile Öğrenme Yönelimleri ve Bazı Duyuşsal Karakteristikler Arasındaki İlişkinin İncelenmesiAn Investigation of The Relationship Among Students' Understandings pf Heat, Temperature And Internal Energy Concepts, Learning Orientations And Some Affectıve Characteristics
(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2013)
The purpose of this study is to investigate the relationships among students' understandings of heat, temperature and internal energy, learning orientations and some affective characteristics related to physics. In this ...
Matematik Eğitiminde Argümantasyon ve Kanıt Süreçlerinin Analizi ve Karşılaştırılması
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
Argumentation is a process in which students progressively work on a given statement or theorem individually or share their opinions, hypothesis and intuitions in a group with their friends before they prove the given ...
Bağlam Temelli Öğrenme Ile Desteklenen Bütünleştirici Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Kimya Öğretimine Yönelik Tutum, Motivasyon ve Başarılarına Etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
In this research, the aim was to teach Halogens subject included in 10th class chemistry course curr
Ses Bilgisi Ve Akustik Konusunda Geliştirilen Etkinliklerin Müzik Ve Fizik Öğretmen Adaylarının Tutum ve Başarı Düzeylerine Olan Etkisinin Araştırılması
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
When physics education area literature is examined, it is seen that understanding of interdisciplina
Uzamsal Yetenek, Bileşenleri ve Uzamsal Yeteneğin Geliştirilmesi Üzerine
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
One of the aim of this study is; to determine the spatial ability in terms of components; such as m
Animasyonlarla Öğretimin ve Eğitsel Oyunların "Çöktürme Titrimetrisi" Konusunda Akademik Başarı Üzerine Etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013)
The aim of this study is to develop animation and computer aided education materials based on the 7E