Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDemirel, M
dc.contributor.authorDerman, I
dc.contributor.authorCan Aran, O.
dc.date.accessioned2019-12-17T06:52:17Z
dc.date.available2019-12-17T06:52:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14689/ejer.2017.67.9
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85016408016&partnerID=40&md5=c8a052a164d165700e337a5628f28c28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/20327
dc.relation.isversionof10.14689/ejer.2017.67.9
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleExamining Graduate Dissertations In The Field Of Critical Thinking: A Case From Turkeytr_en
dc.title.alternativeEleştirel Düşünme Becerileri Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Incelenmesi: Türkiye Örneği
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.relation.journalEgitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri
dc.identifier.volume2017
dc.identifier.issue67
dc.identifier.startpage141
dc.identifier.endpage159
dc.description.indexScopus


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster