• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   Ana Sayfa
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A Study of Student's Perceptions in A Blended Learning Environment Based on Different Learning Styles

Göster/Aç
licence.txt (265bytes)
A Study Of Student'S Perceptions In A Blended Learning Environment Based On Different Learning Styles.pdf (208.1Kb)
Tarih
2008
Yazar
Akkoyunlu, Buket
Soylu, Meryem Yilmaz
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
The rapid growth in the use of learning technologies, particularly the use of the web based technologies and communications have offered educators with many more opportunities to investigate the most suitable learning environments for their students' learning styles. The purpose of the present study was to examine the students' learning styles and their views on blended learning. The study was conducted with thirty-four students at Hacettepe University, Ankara, Turkey. The two instruments were the questionnaire designed to identify students' views on blended learning and Kolb's Learning Style Inventory (LSI) to measure students' learning styles. Additional data were gathered from achievement scores of students; and records demonstrate students' participation to e - learning environment. Results revealed that students' views on blended learning process, such as ease of use of the web environment, evaluation, face to face environment etc., differ according to their learning styles. Results also revealed that the highest mean score corresponds to face to face aspect of the process when students' evaluation concerning the implementation is taken to consideration. The overall findings showed no significant differences between students' achievement level according to their learning styles.
Bağlantı
https://doi.org/
http://hdl.handle.net/11655/20199
Koleksiyonlar
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Makale Koleksiyonu [36]
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
İletişim | Geri Bildirim



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş RehberleriÜyeliklerİletişim

livechat

sherpa/romeo

Göz at

Tüm Açık ArşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDizinleme Kaynağına GöreFonlayan Kuruma GöreAlt Türe GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDizinleme Kaynağına GöreFonlayan Kuruma GöreAlt Türe Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Kullanım İstatistiklerini Göster

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV