Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSarıçoban, Ariftr_TR
dc.contributor.authorBehjoo, Bahram Mohammaditr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:21:20Z
dc.date.available2015-10-15T06:21:20Z
dc.date.issued2013tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1922
dc.description.abstractThis study aims to scrutinize the possible relationship between Self-Efficacy (SE), Academic Self-Efficacy Beliefs (ASE), Problem Solving Skills (PSS) and Foreign Language Achievement (FLA) among prospective ELT teachers. To do so, the data for the study were collected through three questionnaires. Solberg et al. s (1993) College Self-Efficacy Inventory (CSEI) was utilized to measure Self-Efficacy of prospective ELT teachers.tr_TR
dc.language.isoentr_TR
dc.publisherEğitim Bilimleri Enstitüsütr_TR
dc.subjectSelf-efficacytr_TR
dc.titleThe Relationship Among Self-Efficacy, Academic Self-Efficacy, Problem Solving Skills and Foreign Language Achievementtr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesistr_TR
dc.callno2013/496tr_TR
dc.contributor.departmentoldYabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetBu çalışma Ġngilizce öğretmen adaylarınının, öz-yeterlik, akademik öz-yeterlik inançları, problem çözme becerileri ve yabancı dil başarısı arasındaki olası ilişkiyi incelemeyi amaçlamaktadır. Bunu yapmak üzere, üç anket üzerinden çalışmanın verileri toplanmıştır. Solberg in (1993) Üniversite Öz-yeterlik Envanteri, Ġngilizce öğretmenliği adayların öz-yeterliliklerini ölçmek amacıyla kullanılmıştır. Ölçek, 19 maddeden oluşan, ders-yeterliği (7 madde), sosyal-yeterlik (8 madde), ve oda arkadaşı-yeterliği (4 madde) alt başlıklarıyla 0 (tamamen güvensiz), 1 (çok güvensiz), 2 (güvensiz), 3 (bir miktar güvensiz), 4 (kararsız), 5 (bir miktar güvenli), 6 (güvenli), 7 (çok güvenli) ve son olarak 8 (tamamen güvenli) seçeneklerinden oluşan toplam 9 seçenekli bir Likert ölçeği içermektedir.tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster